پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228811
340 نفر از دانش آموزان فارساني به اردوي راهيان نور اعزام شدند
تاریخ انتشار : 1396/09/04 09:21:50
نمایش : 2457
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان فارسان از اعزام 340 نفر از دانش آموزان دختر مقطع متوسطه به اردوي راهيان نور خبر داد.
حميد يزداني در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار از اعزام 340 نفر از دانش آموزان دختر مقطع متوسطه، پايه‌هاي اول و دوم به اردوي راهيان نور خبر داد و اظهار داشت: ضمن تبريک هفته بسيج به همه بسيجيان، امروز در اولين مرحله اعزام راهيان نور دانش‌آموزي تعداد 340 نفر از دانش آموزان دختر مقطع متوسطه دوره اول و دوم با 7 دستگاه اتوبوس به راهيان نور جنوب اعزام شدند.

وي عنوان کرد اعزام دانش آموزان به راهيان نور کار مشترکي است که توسط سپاه و آموزش و پرورش صورت مي‌گيرد و هدف از اين اعزام‌ها اين است که دانش آموزان ضمن بازديد از مناطق عملياتي با شهدا و آرمان‌هاي شهدا بيشتر آشنا شوند و روحيه جهاد و ايثار را در خود تقويت نمايند.

اتوبوس‌ها فقط در طول روز حرکت مي کنند تا از بروز حادثه پيشگيري شود

سرهنگ يزداني گفت: شلمچه و طلاييه که به کربلاي ايران معروف شده‌اند به‌واسطه خون پاک شهدا تقدس پيداکرده‌اند و با توجه به قداست اين مناطق با قطعيت تمام مي‌توان گفت که اگر اين دانش آموزان بتوانند با شهدا ارتباط برقرار کنند و به‌اصطلاح معروف با شهدا رفيق شوند شاهد اصلاح و تغيير رفتار اين دانش آموزان خواهيم بود

وي خاطرنشان کرد: با توجه به چند حادثه تلخي که در چند سال گذشته اتفاق افتاد و با توجه به خطرآفرين بودن رانندگي در شب امسال ما به‌گونه‌اي برنامه‌ريزي کرده‌ايم که اتوبوس‌ها فقط در طول روز حرکت کنند تا از بروز حادثه پيشگيري شود به‌علاوه يگان تأمين و آمبولانس نيز جهت امنيت و مراقبت اين دانش آموزان در تمام طول سفر آن‌ها را همراهي خواهند کرد.

انتهاي پيام/590پ

 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html